Kärlek

Jag och Anders har sakta men säkert börjat att hitta tillbaka till varandra igen.
Vi har bråkat, skrikit och gråtit (jag iallafall...han skulle väl aldrig gråta!?) ...och vi har blivit sams igen.
Det är bra för kärleken att rensa luften, skrubba av sig alla döda känslor och låta blodet värma en.
Det ska kännas att man lever och det ska kännas att man älskar!

De senaste dagarna har vi haft det riktigt bra tillsammans. Bättre än vi haft det på länge.
På sista tiden har vi har vi varit mycket kompisar och lite älskande.
Vi har levt brevid varandra men ändå långt ifrån varandra. Nu är vi mer i varandra....både fysiskt och psykiskt.
Jag har saknat det psykiska och han har saknat det fysiska...och när vi nu hittar varandra igen på bägge planen minns vi båda två helt plötsligt hur mycket vi älskar varandra.

Detta är slutet på en jobbig och påfrestande tid.
Detta är början på en ny, varmare och närmare tid.
Det har vi lovat varandra!




Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter jättebra tycker jag :0)

Jag kom på att vi ska iväg på torsdag kring middagstid, men vi kan kanske komma ner på förmiddagen en stund?

2009-01-21 @ 05:58:48
URL: http://vargflinga.blogg.se/
Postat av: Mad.

Du överraskar mig gång på gång med ditt sätt att skriva och modellera med orden. Du skriver så målande och poetiskt att jag inte kan låta bli att läsa högt... Pricken över i:et i det här inlägget kommer med länken... Häftigt Sofia!!

Kraaam...

2009-01-21 @ 18:31:34
Postat av: KaosJenny

Mysigt... Det är inte lätt att "hitta" varandra i småbarnsdjungeln... man får vara lite mer allert tror jag eftersom det andra prioriterar sig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0