Blogg-Award

Glömde ju för fan en väldigt viktig sak!!!!
Jag har fått en Blogg-Award av underbara Emma...

                  

Tack så jättemycket Emma, det gör mig väldigt glad. Det är inte så ofta jag får så här fina utmärkelser!!!
Det känns kul att bli uppmärksammad för det man skriver...både genom vanliga kommentarer och genom en sån här!
Det uppmuntrar en till att skriva mer om man får respons på det man skriver! Det är kul helt enkelt!
Nu ska jag sluta babbla en massa skit. ..istället ska jag skicka den här vidare till mina bästa "Mamma-bloggare";

*Emma får en award tillbaka av mig för att hon är en så härlig tjej.
  Endast 1 år äldre än mig och redan snart 9-barns-mamma!! Tvillingar gånger två...det är inte illa det!

*Jenny får oxå en award av mig för att hon skriver så träffsäkert om livet och mamma-livet.
  En tjej som jag nog hade kommit utmärkt överens med om vi möttes "irl". ;-)

*Yiyah får en award för att jag på väldigt kort tid lärt mig att älska hennes blogg.
  Hon skriver på ett sätt som gör att man känner igen sig och vill vara hennes vän.

*Sara-Lisa förtjänar oxå en award för att hon hinner med att blogga varje dag trots att hon har fyra busiga små prinsessor, en man, ett hus och inte minst...ett eget företag att driva!!!

*FruFayad får den sista awarden av mig för att jag följt hennes blogg ett bra tag nu och jag gillar hennes humor.
  Ingenting är värre än att man kan skratta åt det i efterhand!

Kram till er som fått en award och kram till er andra med. Kopiera awarden, lägg den i er blogg och var stolta över den...sen kan ni ju göra som jag och skicka den vidare oxå! För att glädja fler menar jag! ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah vad fint du skriver :0)

Vi syns imorgon kväll då. Nog tur att det inte blev nåt ikväll för kalaset varade längre än vad jag trott.

Hoppas Linus blev nöjd med sitt kalas idag.

kram

2009-01-25 @ 20:35:56
URL: http://vargflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0