Helg igen!

Jag tycker veckorna går så fort...nu är det redan helg igen...

Kanske för att jag går hemma och myser varje dag...men när man jobbade tyckte man att det tog en evighet innan det blev fredag och helg igen....nu springer dagarna iväg!
Snart är det dags att börja jobba igen...inte för att jag har något jobb...men jag är inte det minsta orolig över att inte få nåt heller. Jag har redan blivit lovad tim-vikariat på psyk/demens-hemmet i Skånes Fagerhult + att jag vet att dom behöver timanställda på Gillebagaren i Åsljunga dit vi ska flytta....sen får man se om det ger något längre vikariat - vilket jag självklart hoppas på!

Iallafall så har jag anmält mina små till dagis och fritids i Åsljunga nu.
Rektorn där verkade trevlig och lovade att hjälpa mig med en smidig överflytt från Perstorp och dit.
Kanske att jag kunde få börja inskolningen redan nu i April...vilket ju är toppen isåfall!

Nu kommer Hampus snart hem från skolan så nu får jag samla ihop våra grejer.
Har lovat Hampus och Linus att köra dem till Toy´sRus så att dom får handla upp sina födelsedagspengar idag!
Får väl se om dom hittar något kul!

Har en aning om att blir det inte lego-bygge ikväll så blir det wii-spelande! ;-)
...oxå är det ju simskola oxå innan dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0