Guldtand

Igår...precis innan vi skulle köra till Laserdome...satt jag och knaprade lite skorpor med smör och sörplade lite gott thé....så rätt vad det var så kändes det väldigt konstigt och vasst i munnen. Efter en blick i spegeln kunde jag konstatera att jag tappat HALVA min ena hörntand!!! Den är lagad sen innan och jag vet att lagningen gått sönder sen länge, men jag trodde inte att det var så här illa!!! Nu ser jag för jävlig ut...och får väl göra det i två veckor till...till vi fått huslånet.

Sen är det dags att börja renovera sig själv oxå....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anfäkta anamma, det påminner mig om att jag måste boka om en tandläkartid för att laga en tand... Tack och hoppas du kan skratta ändå. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0