Det är mycket nu....

Ja just nu är det lite mycket i vårt liv.
Hektiskt och stressigt är bara förnamnet...
Varje dag har jag en planerad lista som jag måste beta av för att hinna med allt.
Listor är egentligen inte min grej...men nu är det tvunget.
Planering planering....

Husköp, pengar, lån, renovering, födelsedagar, lägenhetsförsäljning, kalas, jobb osv. osv.

SÅÅÅ mycket som måste klaffa...sånt som man inte ens tänkt på.
Telefonsamtal hit och dit hela tiden....
Papper som ska fyllas i och skrivas under...
Hela huvudet är ett virr varr av sånt vi MÅSTE komma ihåg och tänka på.

Min lilla hjärna är inte van vid att tänka så här mycket!
Känns som att det kokar i den snart!
Hahaha....jag som trodde jag hade ett kaotiskt liv innan...I should´ve known! :-)

Men samtidigt är det ju SÅÅÅÅ jäkla spännande och roligt!
Nu är vi färdiga med köksplaneringen snart iallafall känns det som...det kommer bli fint!




Igår hade vi kalas här hemma för släkt och vänner...fullt hus hela dagen...mycket trevligt.
Min kära fostermor Ingrid hade som vanligt  gjort ljuvligt goda smörgåstårtor!
Ungarna däckade i en trött och utmattad hög sen när de sista gått hem.

Idag ska jag och Hampus köra till Helsingborg och spela Laserdome med hans kompisar...
Det ska bli skoj! Får se om han brås på sin mor och tar hem en medalj!? ;-)
Men nu....ett bad med mina små! ....och en låt som sätter sig så lätt!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0