Morgonstund har guld i mund!

Det uttrycket hade jag velat bajsa på! Det finns inget guld i mund i våra morgonstundar här hemma skulle jag vilja be att få tala om! Fy f-n....idag var det värre än andra da´r!

....stressar med kläder, blöjor, ryggsäckar, tekokning och dukning av frukosten....äntligen framme vid själva inmundigandet av mackorna och min varma (skållheta!) kopp te...vad händer då? Jo, jag KNÄCKER stolsryggen och brakar i golvet (rätt på svanskotan!!!) och det SKÅLLHETA teét far ut över allt ackompanjerat av vilt skrikandes barn....
-Aaaaj!!!! Det droppar på oss.....det är vaaaarrmt!!! Jag överröstar dock alla då jag skriker ut min smärta över svanskotan som kändes som att den gick av!! Suck....dessa morgnar!

Haltade hela vägen till dagis idag och fick lite sympati av en stackars dagifröken som fick hela historien serverad utan att ha bett om det! Kan f-n fortfarande knappt sitta....och ovanpå allt så har jag tvättstugan idag! :-0

På tal om guld i mund så har vi haft besök av tandfén...Linus som är en väldigt envis liten kille lyckades efter mycket vickande och vändande, vridande och bändanden dra ut sin ena framtand. Det där lille risgrynet var tydligen värt en hel guldtia tyckte tandfén och nu har Linus som är väldigt penga-tokig bestämt sig för att försöka dra ut några tänder till...han samlar ju till ett  alldeles eget Nintendo Wii säger han!


Kommentarer
Postat av: Emma (vargflinga)

Aj, fy sjutton vad ont det måste ha gjort.

Hoppas det lättar snart....

2008-10-10 @ 19:03:02
URL: http://vargflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0