Höst-snor

Tre av fyra barn är idag väldigt snoriga, febriga och gnälliga...detta hindrar dom dock inte från att gå upp okristligt tidigt, att försöka sig på samma vilda lekar som vanligt och att vara allmänt odrägliga. Det enda detta påverkar är att dom idag är extremt lättstötta och nära till gråten...det blir bråk HELA TIDEN! Klockan är nu 07.45 men dom är nog inne på sjätte grälet redan....vilken dag detta lär bli!! ....Lägg på detta till en snorig, rosslig liten bebis som vill sitta i mammas knä hela tiden så kan ni nog ana hur min dag kommer att se ut.....

Första riktiga höstförkylningen för i år har gjort sin entré....det lär ju dock inte vara den sista!

Gårdagen var dock rätt mysig ändå, då käkade vi pizza, drack Cocca Cola och glodde på Idol...jag tror min favorit är den pigga lilla tjejen vid namn Alice. Hon är rätt cool. Sen somnade ungarna en efter en och jag satt ensam kvar vid godiskålen som vanligt...

Nu ska jag ta mina barn i kragen innan dom slår ihjäl varandra och servera lite frukost!

Kommentarer
Postat av: KaosJenny

Jo tack, jag minns... Bebis som får panik av att inte kunna andas med näsan och fler krassliga som retas och är gjorda av papper... Kan trösta dig med att det blir bättre. En gång minns jag att jag la en socka över klockradion för att slippa se eländet. Jag var inte piggare dagen efter men jag hade inte någon uppfattning om hur många gånger jag vaknat och när. Kram

2008-10-18 @ 23:11:45
Postat av: Malin

Tack så mycket! Va roligt att du gillar dem! :D



Jobbigt med snoriga barn...jag är själv snorig och vet hur det är...hm. ;)

2008-10-20 @ 07:18:57
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0