Hmmmm...

Ska det vara så här i fortsättningen nu??
Här sitter jag återigen med en pigg och glad liten bebis, klockan 04.20. Hur jävla roligt är detta? Att han vaknat varje morgon klockan 05.00 den senaste tiden har jag väl kunnat stå ut med...men detta känns lite överdrivet!!! Suck.... Hur många normala människor går upp klockan 04,00 om morgnarna...när dom inte jobbar?? Det är väl jag, Julius och de dementa på Österbo kan jag tänka mig. Underbart....

Igår flyttade jag, Camilla och Mange en hel lägenhet + ett halvt vindsförråd på 4 timmar. Jäklar vad vi slet! Det rök om stackars Mange på riktigt när svetten dunstade mot regnet...hahaha, såg rätt roligt ut! Han var ju tyvärr ensam kille och fick därför givetvis dra det tyngsta lasset. Men jag och Camilla gjorde inte så illa ifrån oss heller...det känns dock i ryggen idag!

Sen fick jag reda på en väldigt tråkig sak oxå. Ännu ett par i vår bekantskapskrets ska nu gå ifrån varanda efter många år tillsammans och två små barn. :-( Inte kul alls att höra. Blir så ledsen varje gång jag hör sånt, inte många som orkar hela vägen genom småbarnsåren...Det är tufft! Många är dom gånger jag trott att det varit slutet för mig och Anders oxå, men på någotvis har vi ändå alltid lyckats vända på leken och hitta dom små ljusglimtarna igen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte ska behöva gå så långt för oss. Men i jul kommer tankarna gå till dom som har det jobbigt...läser du detta gumman så hoppas jag att du vet att jag finns här närhelst du behöver mig!


Kommentarer
Postat av: Emma (vargflinga)

Tidiga mornar..... runt tio i fem vaknade mina minsta idag, så det är ju lite senare än Julius men det känns så drygt ändå att gå upp så tidigt. Måste vända på detta snart.



Den där bunten med papper var graviditetsdagböckerna, jag skrev lite var vecka och sen förlossnings berättelserna.

Det är jättekul att ha.

Kram

2008-10-27 @ 06:17:28
URL: http://vargflinga.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, va snabbt ni flyttade allt..shit. :)



Ja, du får länka hur mycket du vill, det är bara roligt. :)

2008-10-27 @ 07:29:41
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: Carmen

sv fredagsfräckis:



vad kul att du gillade den :)

kolla in nästa vecka då jag lägger upp en till :)



kram carmen

2008-10-27 @ 10:54:42
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0