Försöker du knäcka mig?

Om det finns en gud så utsätter han mig då verkligen för eldprov nu! Han/hon/den/det flinar sådär lite elakt och tänker att; "- Nu jäklar ska vi ta ner den där damen på jorden rejält!" "-Ska se hur mycket det krävs för att knäcka henne!" "-Är hon verkligen sådär seg som hon tror!?" "-Stor i orden, liten på jorden!"" "-Hur går det nu med ditt positiva tänkande fru du Hane?"

...och jag ska erkänna! Det börjar kännas som "To Much to handle" nu snart...jag närmar mig bristningsgränsen!

*I söndags tog någon tvättstugenyckeln, vilket innebar att jag inte kunde tvätta, vilket i sin tur innebär att kläderna och handdukarna är nästan slut här hemma. ALLT är i tvätten!

*Igår drog banken  våra sista 400:- som en avgift för internetbanken och våra Visa-kort. Idioter! Kunde dom inte dragit den avgiften en månad när vi hade pengar?

*Jag har ont i mina visdoms-tänder!

*3 av 4 barn har nu fått maginfluensa vilket innebär att jag varit uppe och bäddat rent i vår bäddsoffa två gånger i natt efter att dom missat spannen. Nu är alla sängkläder snart oxå i tvätten!

Kommentarer
Postat av: Emma (vargflinga)

Usch vad jobbigt det låter.

Jag beundrar dig verkligen att du orkar. Håll ut det kommer bli bättre.

Hoppas dom kryar på sig snart.



Föressten har jultidningarna kommit än? Då får jag se till att ta ut pengar så jag har lite hemma.

kramar om

2008-10-28 @ 08:04:36
URL: http://vargflinga.blogg.se/
Postat av: KaosJenny

Jepp, det finns hopp Sofia. Jag har också suttit och väntat på tidningen med pigg bebis och insett att det är minst en timme kvar. Det blir bättre... och ännu roligare när barnen blir äldre. Kram

2008-10-28 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0