Doku-såpa

I morse vaknade jag 04.38 av att någon duschade....hmmm, tänkte jag. Någon mer som spytt? Gick upp för att kolla och där satt Matteus med sina leksaker och badade! Hahaha....det är en handlingskraftig 2-åring vi har i vår familj. Han kunde ju dock valt lite bättre tider, men vad gör man när hela familjen sover och det är för tidigt för tecknat?

Ett annat försigkommet barn är Saras lille Loke, 4 år. Igår frågade han sin mamma vem han fick gifta sig med...vem du vill svarade hon. -Då vill jag gifta mig med Fia, för hon gör så god kladdekaka! Hahaha.... Ni vet, vägen till mannens hjärta går genom magen va? ;-) Tack Loke, du värmde mitt hjärta!!

....Annars känns allt sådär lite surrealistiskt och konstigt. Vad är det för karusell vi stigit på? Känns som att vi vandrar rundor i lustiga huset med skräckblandad nyfikenhet. Runt varje hörn väntar en överraskning som skrämmer slag på en men ändå fortsätter man att  gå för att se vad som finns runt nästa hörn. Vad är upp och vad är ner? Snart vet vi inte själva... Väntar bara på att någon ska hoppa upp med ett flin och skrika : Smile you´re on Candid Camera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0