Ångest

Saker jag har ångest över;

*Faktumet att jag inte givit min bebis några Ad-droppar alls nästan (dom ska man ju ge VARJE dag! Jag har givit honom det MAX fem ggr. under fem månader...)

*Att jag är så jäkla lat med att fixa iordning korten och sätta dem i album!!! Har oframkallade foton sen sommaren-06 och framkallade men osorterade kort sen våren-01!!!

*Att vi inte brukar allvar med månadssparandet till barnen...hoppar över månad efter månad. Fast iofs. så hade vi kanske ändå blivit av med våra investeringar nu under finanskrisen!? Har vi förresten kanske redan blivit av med pengar?

*Nu får jag ångest över att jag inte vet hur man kollar saldot på vårt fond-sparkonto...

*Jag får ångest över att det snart är jul, då känner jag pressen att prestera mera hela tiden!

*Den största källan till min ångest just nu är dock att mitt och Anders förhållande är nere i en så djup svacka att inget är roligt längre. Vi lever i skilda världar!

*Extra ångestframkallande är oxå att den nya expansionen till WoW, "Wrath of the Litchking" släpps i början på november...då kommer vi VERKLIGEN att leva i skilda världar! Han i sin "WoW-värld" och jag i min "Mamma-värld"....



Kommentarer
Postat av: Emma (vargflinga)

Hoppas snart du kommer ur den här svackan och att ni kan "arbeta" ihop er igen.

Ibland är livet mer jobbigt än vanligt, men som tur är så går det ju både upp och ner.

kramar om

2008-10-21 @ 13:53:51
URL: http://vargflinga.blogg.se/
Postat av: Annie

Svackor är ju en naturlig del av ett förhållande även om det är skitjobbigt när de väl kommer. Sen blir man inte direkt bättre till mods av detta hemska höstrusk och lågkonjunktur och fan o hans moster! Hoppas det ordnar upp sig snart. KRAM

2008-10-22 @ 01:03:42
URL: http://5meteruppiluften.blogspot.com
Postat av: Tanja

Ha inte ångest av ad dropparna vännen läste du inte i aftonbladet idag att a vitamin inte är bra för barn de bryter benen av för mycket avitamin och redan nästa år ska det bara vara d vitamin. Behöver du någon att snacka med så bara kom upp så kan vi gå en runda. Kram

2008-10-22 @ 09:37:51
Postat av: hanna

här skulle jag in och minsann upplysa fröken om att hon inte behöver ha någon som helst ångest över dropparna, och så har ngn hunnit före. surt. :)

kolla här ändå. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3593041.ab



kul att göra att du tycker om min blogg! dit är du välkommen tillbaka hur många gånger som helst!



och du... fyra pojkar? shit vad jag ska läsa igenom din blogg!!

2008-10-24 @ 05:42:08
URL: http://ommigochdemina.blogg.se/
Postat av: saraju

njee..men sälj datan.O KOM UT i verkligheten....!!! Ni är en familj..men med fem barn, en stor hård fyrkantig grej som anders tar bäst hand om..:)

Du skrev det själv...ta inte något för givet..även om det e skönt o sjunka in i datans värld en stund...så se istället till helheten VAD den gör med en familj...HUR hade ni levt utan data?? Ärligt talat Fia kan jag inte ens SE det, o det e fan skrämmande!!!...ELLER?....

Och KAN ni inte leva utan data, ihop..så funkar det EGENTLIGEN inte MED heller....................***HATA DATORER!!;)**

2008-10-24 @ 11:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0