Alla sova...tyst det är i huset...

Släckta äro ljusen och här sitter jag...ensam vaken...framför datorn. Trodde aldrig jag skulle våga det för vi har just sett den nya skräckisen "Mirrors" som alla snackade om och sa att den skulle vara så hemsk...fast det var den inte...eller joo...lite...men tyvärr så blev den lite överdriven emellanåt. Lite väl blodig och orealistisk, och då hamnar iallafall jag på jorden igen och hjärtat lugnar ner sig lite...för det är ju ändå inte så det är på riktigt. Det är mer läskigt när man bara skymtar och anar saker tycker jag...då får fantasin leka...det blir sådär mysigt pirrigt och man drar upp fötterna under täcket...dock inte så mysigt när man sen ska gå ner ENSAM i källaren efteråt. Men jag är ju inte rädd sa jag nyss...det är det jag intalar mig just nu! ;-)

Idag fick jag min nya fina kamera på posten!!! Ojojoj vad fin den var!!! :-D Jag blev helt upp över öronen förälskad när jag öppnade paketet, plockade ut delarna, smekte kameran, provfotade lite med den...vilka bilder...vilken kamera!! Absolut bästa köpet!! Ska lägga in lite bilder imorgon om jag hinner så ni får nåt smakprov på skärpan! Aj löööv maj nju kämra!

Men jag har gjort flera bra köp än kameran idag faktiskt...jag har varit på loppis uppe på "Familjens Hus"...där fyndade jag en del oxå! Köpte bland annat ett skitfint fleecefodrat regnställ som såg helt nytt ut av Emma .... (tackar tackar!) Sen hittade jag jättefina inlines till Linus och en overall till Matteus och lite blandade kläder till Julius, ja en hel del kap alltså!! På onsdag ska jag upp där och kolla hur mycket av mitt eget jag lämnade in som blev sålt...spännande...såg ut som att där hade gått iväg en hel del! Det som inte blivit sålt ska jag faktiskt ta och lämna in till Röda Korset tror jag och göra en god gärning! :-)

Nu borde där vara ledigt i källaren...ska gå ner och kolla!




Kommentarer
Postat av: Malin

Taaack, va gullig du är. :D



Skräckfilm är en av mina favoritgenrer med, älskar det, men min sambo gillar det inte så jag får se sånt när han somnat. ;)



Ha en fin fredag!

2008-10-03 @ 07:30:22
URL: http://wilmapalmen.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi kollade också på mirror i torsdags. Tycker precis som du. Spännanade och läskig men sen blev det lite överdrivet när hon blev demon osv.

Kul att du gillade regnstället :0)

Jag fyndade en hel del jag också.



Ha en trevlig helg

2008-10-03 @ 09:42:04
URL: http://vargflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0