Raindrops keep fallin on my head...

Är det värt att stressa på morgonen med snornäsor, bajsblöjor och overaller?
Är det värt att skälla på barnen för att klockan går snabbare än jag vill?
Är det värt att slita på vagnen  i ösregn och motvind?
Är det värt det bara för två ynka timmar på dagis (egentligen tre...men en försvinner på vägen)?

....Nu gäller det att jag sätter igång med städandet om jag ska hinna börja innan det är dags att gå igen!

JÄVLA SNÅLA PERSTORPS KOMMUN!!! Var tog det anpassningsbara dagiset vägen?????

Kommentarer
Postat av: Sara- Lisa

Vet precis hur det är... hade det så jag med innan. Men som väl är får man lämna barnen fem timmar tre dagar i veckan här nu. Lite mer lönt om man ska behöva lägga en hel timme på promenaderna innan.

2008-11-10 @ 09:25:07
URL: http://saralisa.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

ja det e hon =)//Emma

2008-11-10 @ 15:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0