Ojojoj...vad kul vi har!

Hampus Nintendo Wii (som han tjänade ihop på jultidnings-försäljning) kom i Fredags! Jäklar vad roligt vi haft sen dess...hahaha....särskilt i fredagskväll när min kompis Linda var här och sov över. Vi körde boxning till långt ut på natten. Tog varannan gubbe och hejjade på varandra....ungarna skrattade så dom skrek när jag försökte boxas på proffsnivån. Ska slänga in lite väl valda bilder sen tänkte jag. Man ser ju något dum ut när man står där och fäktar framför Tv:n. ;-)  ...och träningsverk får man!!

Annars är jag snart färdig med Linus rum, det går framåt...sakta men säkert. Lovade ju mig själv att vara färdig till advent men det blir iallafall till den 2:e advent. Och julstädningen är jag oxå snart färdig med, idag ska jag ta det sista. Har bara vardagsrummet kvar och toaletterna +  att jag ska stryka och hänga upp gardinerna i Matteus rum. Men det artar sig! Känns skönt att börja få ordning efter att haft kaos så länge! Igår tände Anders till och med lite ljus framåt kvällen. Så mysigt! ...Ända tills Hampus kom hoppande och svängandes med sin smällkaramell som han hittat i lådan med julpyntet. Den tog eld! ...så var det mysiga slut! ;-)

Idag blir det alltså att fixa färdigt det sista...sen ska jag köra en sväng till SkoPunkten och byta ett par stövlar (man tycker ju att vinterstövlar till barn ska vara vattentäta??) Kanske om vädret tillåter så ska vi oxå gå ner en sväng på Julskyltningen här i Perstorp city. :D Dricka glögg och äta pepparkakor...det hör till tycker jag...om det inte regnar som igår! Men nu ska jag först och främst fixa en god och mysig advents-frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0